Emocionat amb La Maranya, il·lusionat amb Benicàssim

La veritat és que poder assistir a aquesta obertura de curs al Centre de Cultura i Joventut La Maranya té una càrrega emocional important. Vaig descobrir el projecte al vora del 2012 quan l’ajuntament els havia deixat sense local i havien de fer mans i mànigues per denunciar la situació i trobar nous espais. Era el Casal de Joves sense joves. Després els vaig veure en la distància com feien el crowfounding Una casa per a la Maranya i els hi vaig donar suport. I avui veient les imatges d’aquest espai a Benicàssim tremolo de la il·lusió. Sou referents i estic encantat de compartir i aprendre amb vosaltres. Gràcies per la invitació.
L’acte inaugural del curs 2016/17. Aquest tindrà lloc el pròxim dijous 22 de setembre a partir de les 18:15h al nostre local (C/Els Dolors 42, Benicàssim) i comptarem amb una gran programació per a l’ocasió com l’acte inaugural de la jornada a càrrec d’Alberto Ibáñez Mezquita, Secretari Autonònimc d’inclusió i de l’Agència Valenciana d’Igualtat i Director General de l’Institut Valencià de la Joventut, la ponència d’Antonio Alcántara sota el títol “El temps lliure com a espai de participació ciutadana”, la presentació de les novetats dels grups del centre i l’actuació del grup “No em toques”.
No pots faltar!
Categories
Animació Sociocultural, Gestió Comunitària, Joves, Participació
emociona llegir que algú escriga sobre el projecte en el que duus anys embolicat, sense massa consciència per cert, de que siga un projecte amb trascendència. Què siga algú què, sense conèixer-te(nos) personalment, identifique açò com seu, com quelcom rellevant en la vida comunitària i la transformació social, també provoca tremolors a Benicàssim.
Avuí, terratrèmol maranyer!
M'agradaM'agrada