Jornades d’Educació per a la participació- Ecofeminisme, comunitat i joves
Edualter organitza una jornada ben potent i ens ha avisat amb el següent text.
Les jornades tenen doble objectiu, per una banda continuar formant-nos en el camí d’educació per a la participació amb joves, i per l’altra; trobar-nos. Trobar-nos com a agents de barri, com a agents educatius, trobar-nos i conèixer la tasca que s’està realitzant, tot compartint debilitats i fortaleses.
Organitzem aquestes jornades en el marc de col·laboració que des del curs passat tenim amb l’Institut Escola Turó de Roquetes de Nou Barris i dins del projecte La sostenibilitat econòmica i social, l’economia feminista i de les cures en el currículum educatiu, subvencionat per l’Agencia Catalana de Cooperació al Desenvolupament
Les jornades es duran a terme en dues sessions, per tal de facilitar la participació i la conciliació de les persones interessades. El millor seria poder participar a les dues sessions, tot i que no és requisit.
Perseguirem donar respostes a les següents preguntes
- “Què entenem per a participació?
- Per què és important la participació en les joves?
- Què hi fem nosaltres? Com ens coordinem amb agents del territori?
- Quina participació ofereix el centre educatiu?.”
Tot coneixent a Antonio Moreno i les experiències del Colectivo de Educación para la Participación – CRAC:
- Itinerario de Educación para la Participación Juvenil “Creando Futuro”.
- La vida en el Centre (desde un enfocament ecofeminista).
- L’Emoció d’Aprendre a Transformar.
Les jornades es realitzaran a Nou Barris (lloc a confirmar), el dissabte 16 de març de 10h a 13h i el dilluns 18 de març de 16’30h a 19’30h. (us convidarem un pica-pica esmorzar i berenar)
Pensem que sería una gran oportunitat comptar amb la vostra presencia. Esperem que us animeu i trobar-nos!
Agraïrem que ens confirmeu la vostra participació per correu electrònic, a aquesta adreça: edualter@pangea.org
Categories