Vés al contingut

[Debat a la plaça] De l’Autogestió a la Gestió Comunitària? Límits i possibilitats

El proper dia 24 de març es muntarà grossa a la plaça de la Generalitat de Sant Boi del LLobregat! L’equip de Circula Cultura juntament amb Asociación de vecinos el Poblet-Marianao proposen un diumenge carregat de jocs, debat i dinar popular:

  • 11h Juguem a la plaça Generalitat. Jocs gegants, pintacares, etcètera a la plaça i Jocs al Kiosk (Fes Kiosk).
  • 12.30h- 13.30h Al Kiosk.  Debatem a l’espai públic: “Projectes que transiten des de l’autogestió a la gestió comunitària?”. Tant si coneixes la temàtica com si tens curiositat, vine i suma’t al debat!
  • 14h Dinar popular a càrrec de l’AAVV. (tota la info al cartell)

LLoc: Plaça Generalitat, Sant Boi de Llobregat.


Si tens més curiositat, en aquesta notícia pots llegir com el KIOSK de Sant Boi s’ha convertit en una eina de dinamització sociocultural.

 

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.