Acord parcial del conveni sectorial Lleure Educatiu i Sociocultural de Catalunya per a les taules salarials de 2019

En el blog he anat seguint i publicant les diferents reivindicacions, acords i taules salarials.
- Maig 2013. El sector del lleure educatiu i sociocultural també està en perill.
- Juliol 2013. Acord per al manteniment del segon conveni col·lectiu del lleure educatiu i sociocultural de Catalunya.
- Setembre 2016. Taula Salarial actualitzada del Conveni del Lleure Educatiu i Sociocultural.
A continuació pots veure l’Acord parcial del conveni sectorial Lleure Educatiu i Sociocultural de Catalunya per a les taules salarials de 2019.
La mesa de negociació del IV Conveni Col·lectiu del Lleure Educatiu i Sociocultural de Catalunya ha donat llum verda a les taules salarials que s’aplicaran aquest any 2019. L’acord estableix un augment de salari de l’1% a partir de gener i un 1,5% a partir de setembre.
Punts de l’acord
- Sindicats i patronals manifesten la voluntat d’incloure en la negociació del conveni mesures que compensin la congelació de les taules el 2018
- Increment salarial de l’1% el gener de 2019.
- Increment salarial de l’1,5% el setembre de 2019.
- Cap categoria professional estarà per sota dels 13.500 euros a partir de setembre de 2019.
- Cap categoria professional estarà per sota dels 14.000 euros a partir de gener de 2019
Consulteu els detalls de les taules salarials a continuació. Són dos folis. Un a partir de gener del 2019 i altra a partir de setembre de 2019.
- Notícia publicada originalment aquí.
Categories
Insuficient
M'agradaM'agrada
Sí. Comparto tu opinión. Y me preocupa la tabla y que no he visto información previa sobre la negociación. Igual he sido yo, que no he estado atento.
M'agradaM'agrada