Formació en economia solidària i cooperativa

Mira quina formació més potent i gratuïta!. Si estàs pensant en engegar algun projecte o millorar el que ja fas, és molt bona proposta.
……………………………………………………………………………………………………
Des de Coòpolis, l’Ateneu Cooperatiu de Barcelona, realitzen una formació en economia solidària i cooperativa , amb la col·laboració de l’Ateneu Rosa de Foc. Serà els dimarts 30 de maig, i 13 i 20 de juny a la tarda, a l’Ateneu Rosa de Foc (carrer Robí 5). Es tracta d’una formació totalment gratuïta, pensada tant per a persones, entitats o professionals que vulgueu ampliar coneixements en aquest àmbit, o per a persones que estigueu pensant engegar algun projecte col·lectiu cooperatiu.
Trobareu tota la informació, i el formulari d’inscripció, en aquest enllaç >> http://bcn.coop/formacio-gracia-maig/
Al web també trobareu informació d’altres formacions que organitzem, i de la resta de serveis que ofereixen.
Si teniu algun dubte, o penseu que poden ser-vos d’utilitat en el vostre projecte o barri, escriviu un correu o aneu a veure la seva nova seu a Can Batlló. Els trobareu de dilluns a divendres de 10h a 13:30h i de 15h a 17h.
Categories