Vés al contingut

Apadrina el teu equipament: accions culturals en clau d’oportunitat educativa i comunitària

«Apadrina el teu Equipament» és un projecte que treballa per potenciar la interrelació entre els centres educatius i els grans equipaments culturals del Raval i facilitar experiències significatives en la cultura. Educació i cultura com dos elements complementaris que provoquen un major impacte quan es crea un vincle directa amb la seva comunitat més propera.

El curs escolar 2017-2018, CCCB Educació i juntament amb Senén Roy i Isidre Plaza, en col·laboració amb un grup de docents de l’INS Miquel Tarradell, han desenvolupat un projecte d’acció cultural en clau comunitària a partir de l’exposició «Després de la fi del món».

90 estudiants de 1r curs del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Integració Social de l’Institut Miquel Tarradell han dissenyat i portat a terme 18 accions culturals adreçades a 10 col·lectius diferents del barri del Raval.

Les entitats participants han estat Fundació Servei Solidari, Projecte Ta-Axira d’EICA, Cooperativa Impulsem s.c.c.l., Projecte Mamás que leen (INS Miquel Tarradell), Servei Ocupacional d’Inserció (SOI) Sant Pere, Club IPI, Projecte Franja Raval, Llar residència Montjuïc, Servei d’acompanyament especialitzat per a persones joves tutelades i extutelades (SAEJ), Centre d’Atenció Sociosanitària – Sala Baluard.

Noticia originalment publicada aquí.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

A %d bloguers els agrada això: